Människa och material måste öppna en e-cigarett försäljning butik

När du öppnar en e-cigarettförsäljningsbutik är den ursprungliga investeringen ganska begränsad. Du behöver bara displayer, räknare, kassör och start lager. Du kommer dock, beroende på storleken på din butik, kan behöva rekrytera anställda för att sälja e-juice, e juice, ejuice, eller e-juice.

Du kan självklart gå ensam. Men kanske du överväger, att öppna ditt företag på ett brett tidsintervall. Och vid hög trafik kan du ha planerat att sätta flera lådor till dina kunders förfogande. Du måste anställa personal i det här fallet.

Gynna människor med en sann affinitet med sektorn, passionerad om vape, och som kommer att kunna ge råd till kunden genom att dela sin kunskap i frågan.

Det är ofta nödvändigt att ringa till en revisor för att hjälpa dig i förvaltningen och med betalning av olika skatter till skattemyndigheten. Du måste också ta ut flera försäkringar för att skydda dig mot de risker som är förknippade med din verksamhet.

En annan viktig punkt att ta hänsyn till: i e-cigarettens Värld betalas allt i förväg. Ingen fråga om att betala dina leverantörer när materialet tas emot. Inköp av det ursprungliga lagret är därför en viktig kostnad att ta hänsyn till i budgeten för lanseringen av verksamheten.
Marknadsföringsplanen för en e-cigarettaffär som säljer Aromer & Essenser, Capella Aromer, Flavourart Aromer, Nikotin, Nikotin salt, Vape moddar, Mekaniska Moddar, Reglerbara moddar, Squonks, RBA Coils.

Genomförandet av en marknadsplan hjälper dig att publicera din elektroniska cigarettaffär, och speciellt för att behålla dina kunder.

De medel du kan mobilisera för att göra dig känd är många. Observera dock att det finns strikta regler för reklam för försäljning av tobak.

Här är några idéer att låta dig veta vid lanseringen :

Inrätta street marketing verksamhet : till exempel en distribution av flygblad, eller ett test av produkter på gatan Organisera en öppningsnatt för att prata om din vape bar Annonsera på lokal nivå: i stadstidningen eller på en regional TV-eller radiokanal, till exempel

Kundlojalitet är det viktigaste steget: helst du vill att dina kunder att komma tillbaka till din butik för att köpa sina påfyllningar efter deras första köp.

För att säkerställa att så är fallet kan du överväga följande åtgärder :

Starta din egen hemsida, så att dina kunder kan köpa eller förbeställa sina påfyllningar med en hemleverans eller klicka och samla in service Ställ in ett lojalitetskort, med presentpunkter som erbjuder rabatter på successiva inköp Erbjuda premium service, råd, expertis inom området, kort sagt, göra kundupplevelsen bästa möjliga för dem att komma tillbaka